maandag 11 september 2017

Pumpkins and hats!

Hallo allemaal,

Vandaag maak ik nog een halloween kaartje!



Met de fantastische stempel set "Halloween hats" van Stampendous gaan we aan de slag.

Ik stempel enkele pompoenen op perfect colouring paper.
Perfect colouring paper is perfect als je met alcohol markers gaat inkleuren.
Ik kies mijn kleuren uit en start met inkleuren.



Zodra de pompoen ingekleurd is stempel ik ook nog een heksenhoed welke ik eveneens met alcohol markers inkleur.


Ik besluit al mijn accent/patroonpapier zelf te maken.
Ik snij een strook wit papier en stempel "have a haunty halloween" met Tuxedo black en grape jelly patroon gewijs op de strook.



Ik snijd ook nog een strook groene cardstock waarvan ik de randen zwart spons.  Daarna plooi ik een kaart uit oranje cardstock.  Nog een zwart vierkantje met gestikte rand en een dunne strook zwart, net iets breder als het lintje.  Dan bevestig ik alles op mijn kaart in onderstaande volgorde.


Alhoewel ik zeer tevreden ben met de opbouw van mijn kaart vind ik hem toch iets te sober.
Ik vis nog wat stempeltjes en stansen boven, een spinnenweb op het groene gedeelte, een spin en rondom wat vlekken!  Nog een uitgestanste cirkel op het lintje et voilà, dat is al veel beter!


Hoop jullie geïnspireerd te hebben!

Eerder maakte ik onderstaand kaartje voor Hobbycompleet de Duif, voor een beschrijving van de werkwijze en een lijst van de gebruikte materialen check hun blog:



Groetjes,


Gebruikte materialen:
* Stampendous Halloween Hats art. nr. CLD02
* Marianne Design tiny's border spider web art. nr. TC0841
* Crealies XXL nr. 022 art. nr. CLNest22XXL
* Crealies bits & pieces 71 art. nr. CLBP71
* Crealies Decorette 17 art. nr. CLDR17
* Memento Tuxedo Black art. nr. ME-000-900
* Memento dewdrop grape jelly art. nr. MD-500
* Spectrum noir Alcohol markers:
   CT4 - OR2 - OR3 - DG2 - DG3
   GG1 - GG2 - PL4 - EB5 - EB8
* Perfect Colouring paper art. nr. 07050

1 opmerking: