dinsdag 17 april 2018

Some Bunny loves you, and more...


De lente release van Lawn fawn is helemaal top!

Enkele van hun leuke setjes:




Ik ging ermee aan de slag en maakte alvast enkele leuke kaartjes :D


Dit kaartje is heel simpel gemaakt.
Op een stukje witte cardstock stempel ik het leuke mannetje in konijnen pakje (Easter party LF1589) in een licht grijze kleur over de hele kaart.  Er tussen in stempelde ik enkele hartjes.

Op een strookje perkament papier stempel ik de tekst Some bunny loves you (Some bunny LF1587). Het strookje perkament papier is een centimeter of 3 breeder dan mijn witte kaart, dit zodat ik het er rond kan plooien en bevestigen voor ik het geheel op een net iets groter stuk rode cardstock kleef.

Op een apart stukje marker papier stempel ik hetzelfde mannetje met zwarte inkt van memento en kleurde ik in met spectrum noir alcohol markers. Knip het uit (je kan ook de bijbehorende stansset gebruiken hiervoor LF1590) en kleef deze op het kaartje.

Het geheel gaat dan weer op een standaard kaart en dan is hij klaar!

***


Voor mijn 2de kaartje gebruikte ik de geweldige papierset van Lawnfawn "Perfectly Plaid  LF1639" 
Ik kies een leuk patroontje uit de paperpack en snij deze op maat van mijn kaart.  Aan de linker zijde stans ik een ovaal (of eivorm) uit en laat deze net over de rand gaan.  Dit geheel kleef ik op een witte kaart.

Van de stempelset "some bunny LF1587" stempel ik een leuk konijntje met memento tuxedo black, op marker papier (perfect colouring paper) en kleur deze in met mijn spectrum noir alcohol markers.

Een strookje zwarte cardstock om over de breedte van mijn kaart te kleven voorzie ik met de tekst "happy easter".  Hiervoor gebruik ik de witte inkt "cloud white" van Versa magic.  De kalkachtige inkt geeft een zeer mooie en duidelijke afdruk op donkere cardstock.
Ik stempel nog enkele eitjes en het hekje uit de "Some bunny" set en 1 van de vogeltjes uit de "Simply celebrate LF1599" set op marker papier en kleur deze ook in met spectrum noir alcohol markers vooraleer ik ze uitknip en ook op mijn kaart bevestig.

Met roze inkt spons ik nog even rond de rand van mijn kaart en ook deze is klaar!

***


Het 3de kaartje maakte ik de regenboog papierset van Lawnfawn "Railly Rainbow LF1656"  Deze paperpad heeft de meest mooie regenboog patroonpapiertjes die je je maar kan in denken!
Ik kies een mooi papiertje uit en snij deze op maat van mijn kaart.

Daarna neem ik witte en zwarte cardstock en snij 2 rechthoekjes (witte net iets kleiner dan het zwarte) waar ik de hoeken van afrond.
Op marker papier stempel ik de leuke vogeltjes van de "Simply celebrate LF1599" en ook deze kleur ik in met mijn spectrum noir alcohol markers voor ik ze uitknip, een hele opgave met de kleine pootjes. Ben je er niet handig in, geen getreur lawn fawn heeft een leuke en handige coördinerende stansset, LF1600, om je daarbij te helpen!

Met behulp van mijn Misti stempel ik in verschillende stappen en kleuren de tekst "From all of us" Ik gebruik hiervoor mijn memento dewdrops (kleuren zie onderstaande lijst).

Als ik alles bevestigd heb op mijn kaart besluit ik om nog een zigzag lijn rond mijn kaart te trekken, hiervoor gebruik ik een simpele zwarte stift.  Gewoon met de losse hand rondom gaan ;)
En ook dit kaartje is klaar!

Hoop jullie geïnspireerd te hebben om met de leuke Lawn Fawn stempels aan de slag te gaan!

Groetjes

Gebruikte materialen:
* Lawn Fawn Some bunny art. nr. LF1587
* Lawn Fawn Easter party art. nr. LF1589
* Lawn Fawn Simply celebrate art. nr. LF1599
* Lawn Fawn Simply sentiments art. nr. LF1601
* Lawn Fawn paper pack - Really Rainbow art. nr. LF1655 6x6 (of LF1656 12x12)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten