zaterdag 16 juni 2018

UP WE GO

Up we go!


Vandaag maak ik nog eens een leuk kaartje met de stempeltjes van:
Neem zeker een kijkje in de shop:

Ze hebben geweldige stempelsetjes en sommige worden geleverd inclusief bijpassende stanzen!

Vandaag ga ik een kaartje maken met het setje "UP WE GO"


Het ziet er moeilijker uit dan het is hoor, dit is een heel simpel kaartje!

Voor de achtergrond neem je enkele zachte pastel kleuren inkt, ik gebruikte de dew drops van memento, je kan in 1, 2 of meer kleuren werken, ik ging voor 4!
Je kan hier een wolken stencil voor gebruiken als je die hebt, heb je die niet maak je er eentje zelf door een wolkenpatroontje uit te knippen uit stevig papier.
Ik deed dit al eerder voor een ander kaartje, deze vind je op de blog van Hobby compleet de duif:

Op aquarel papier stempel ik met achival jet black mijn figuurtje en kleur deze in met mijn zig clean color markers.  Ook stempel ik mijn figuurtje rechtstreeks op mijn gemaakte achtergrond zodat de dunne lijntjes van de ballon goed te zien zullen zijn.
Ik knip de ballonnetjes en het figuurtje met de hand uit omdat ik voor dit kaartje geen witte rand wil hebben. En kleef deze met een beetje foam tape op mijn kaart over de voorgestempelde figuur heen.

Dan spons ik de rand nog een beetje donkerder en kleef het geheel op een kaart.
Onderaan de kaart stempel ik nog de tekst Spread Happiness wherever you go.

Tenslotte maak ik met een witte gelpen hier een daar nog wat highlights en zet witte stipjes in de wolken.  Daarmee is mijn kaartje klaar!

Hoop jullie geïnspireerd te hebben!

Groetjes



Gebruikte materialen:
* Mama elephant stamp & die set Up we go art. nr. SC0766
* Zig Clean Colors Set 48pcs art. nr. RB-6000AT/48V
* Archival ink jet black art. nr. AIP31468
* Memento DewDrop Lulu Lavender art. nr. MD-504
* Memento Dewdrop Dandelion art. nr. MD-100
* Memento dew drop Angel Pink art.nr. MD-404
* Memento dew drop summer sky art. nr. MD-604
* Memento Dewdrop Elderberry art. nr. MD-507
* witte gelpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten