zaterdag 14 juli 2018

Birds on a wire.


Vandaag nog een kaartje met de leuke stempelset "Top & tails 2" van Paperartsy en de geweldige paperpad van Bo Bunny "Country Garden".

Ik kies 2 leuke design papiertjes en met memento Bamboo leaves en een stempel van crealies bits & pieces #04 geef ik het patroon papier nog dat iets extra.  Ook spons ik langs de randen en een beetje meer op 2 hoeken. Op de 2 andere hoeken stempel ik het leuke krulletje uit de stempelset.

Dan stempel ik de birds on a wire rechtstreeks op het patroonpapier en op perfect colouring paper en kleur deze in met Copic alcohol markers. Daarna knip ik de ingekleurde vogeltjes uit en kleef deze over de voorgestempelde vogeltjes op het patroon papier. En daarmee is mijn kaartje klaar!

Hoop jullie geïnspireerd te hebben!

Groetjes
Gebruikte materialen:
--- R37, E34, E35, E39, E79


Geen opmerkingen:

Een reactie posten