woensdag 8 februari 2017

Eenvoudig en simpel.

Eenvoudig en simpel.


Als eerste post wilde ik graag een simpel kaartje maken waar je niet gek veel materiaal voor nodig hebt.  Geen speciale technieken, een kaartje wat iedereen kan maken.
Hoofdzaak = inkt in de gewenste kleuren, sjabloon in gewenste vormen, sponsjes en een tekst stempel naar keuze.  Makkelijk toch ;)


Spons je kleuren op je kaartje, ik gebruikte Memento Dandelion, Tangelo en Rose Bud.
Daarna leg je je sjabloon op je kaart en spons je voorzichtig met de witte inkt het gewenste patroon erop.  


Zodra ik tevreden ben met het patroon, kies ik een tekst stempel uit.
Aangezien we stilletjes Valentijn naderen, koos ik voor een stempel van Penny Black "friendship & love".  Als zwarte inkt koos ik Memento Tuxedo Black.
Ik stempelde de tekst met de Misti, een aanwinst die ik absoluut niet meer kan missen!



Daarna besloot ik om een lintje en hartje toe te voegen om het kaartje sober af te werken.
Snijmal = Joy Crafts Cutting & embossing two hearts.
Maar zoals je op mijn eerste foto van deze post zag kan je de kaartjes op 101 manieren afwerken!



Gebruikte materialen voor dit kaartje:
* witte cardstock
* wit basiskaartje
* wit lintje
* Memento inkt tuxedo black, dandelion, tangelo en rose bud
* ColorBox Pigment Archival Frost White
* dutch doobadoo stencil Art A5 grunge dots
* tekst stempel Penny Black Friendship & love clear set
* Joy crafts cutting & embossing two hearts
* Mini ink blending tool van Ranger







2 opmerkingen: