woensdag 22 februari 2017

Colour challenge / kleuren uitdaging!


Just a note...


Ik besloot mijn eigen uit te dagen met een colour challenge!

  

Hiervoor gebruikte ik het setje "icube 05" van My favorite things waarin de kleuren Safety orange, fuse green, cactus en natural zitten.

Het setje kan je verkrijgen bij Hobbycompleet de Duif onder artikelnummer ICUBE-05



Hoe ging ik te werk?

Eerst sneed ik een stuk witte cardstock op gewenste maat en leg deze voor later aan de kant.
Hiervoor gebruikte ik mijn Fiskars papiersnijder.


Vervolgens nam ik een ander stukje witte cardstock en besloot voor de "Vintage roses" te gaan van Altenew, en stempel ze voorzichtig met mijn MISTI  op de cardstock.
Niet heel tevreden met de blaadjes als resultaat besluit ik ze nog wat bijt te werken met een spectrum noir marker kleur DG3.

Zodra ik tevreden ben van het resultaat gebruik ik de bijbehorende stans set van Altenew om de roosjes en blaadjes uit te snijden.


De uitgesneden roosjes en blaadjes gaan aan de kant en ik neem mijn witte cardstock die ik eerder op maat sneed terug bij mij.
Met dezelfde kleuren stempel ik een achtergrond, ik gebruik hiervoor volgende stempels:
* My favorite things clear stamps CS-97 Distressed Patterns
en
* Scrapberry's Decorative Stamps Music text


Vervolgens gebruik ik de Tim Holtz mini stencil uit set 05 en spons deze met behulp van de "ranger mini ink blending tool" op de kaart.


Next step ga ik rondom de boord en dit ook met de "ranger mini ink blending tool".


Tijd om er een geheel van te maken...
Eerst nog wat tekst "just a note" van de Clearstempels set 
van CraftEmotions "Text Small - Eng / NL 130501/1146"
Wat touw, de uitgestanste roosjes en blaadjes.


Tenslotte nog wat donker groene cardstock en wat pareltjes, alles samen op een witte kaart en we krijgen een geheel.  En voila, je ziet, roosjes hoeven niet altijd rood of roze te zijn 😉


Ik hoop dat jullie dit kaartje leuk vinden en zelf uitgedaagd zijn om een colour challenge te doen!

Groetjes,
Anja

Gebruikte materialen (meeste te verkrijgen bij Hobbycompleet de Duif):
* Tim holtz mini stencil set 05 art.nr. MTS05
* Altenew stamp set Vintage Roses
* My favorite things Clear Stamps CS-97 Distressed Patterns
* ScrapBerry's Decorative Stamps - Background stamp "Music text"
* CraftEmotions Clearstempels/Clear stamps Text small - Eng / NL 130501/1146
* Donker groene cardstock

Geen opmerkingen:

Een reactie posten