maandag 3 juli 2017

Dragon birthday!


Dat schattig draakje van Wild Rose Studio is gewoon onweerstaanbaar!  Laten we er nog een kaartje mee maken.

Met watervaste inkt (archival jet black) stempel ik het draakje op een stukje aquarelpapier.  Waarom watervaste inkt?  Wel ik ga mijn Zig markers gebruiken en deze markers op basis van water zijn, net als aquarelverf!  De inkt zal niet uitlopen als het in contact komt met de markers.
Zodra ik klaar ben met inkleuren snij ik de afbeelding uit met een crealies stans met gestikte rand.

Ik neem een basis wit kaartje en stempel hier, in bijpassende kleuren een vlekken patroon op.  Ik gebruik de stempelset van Studiolight basics nr 175 voor maar er zijn enorm veel alternatieven die even leuk zijn om te gebruiken, o.a.;
en er zijn nog ontelbare andere waar je hetzelfde effect mee kan bekomen!  Geweldig toch!

Na het vlekken patroon stempel ik nog de tekst "Have a beautiful day" van MFT op de kaart en bevestig ik de gekleurde afbeelding samen met een stukje groene cardstock zodat de afbeelding iets meer naar voor springt.

En klaar is die!   Hoop dat je hem leuk vindt.

Ook maakte ik volgende easelcard met het schattige draakje:





Check vlug de blog van Hobbycompleet de Duif voor een beschrijving en de materialen die ik gebruikte voor de easelcard ;)


Groetjes,

Gebruikte materialen voor het eerste kaartje:
* Wild Rose Studio Dragon birthday art. nr. CL506* MFT “You give me butterflies” art. nr. CS-182
* Memento Dewdrop Dandelion art. nr. MD-100
* Zig Clean color markers set 48 gebruikte kleuren art. nr. RB-6000AT/48V:
050 yellow – 051 lemon yellow – 041 light green
045 pale green – 025 pink – 026 light pink
080 violet – 083 lilac - 091 light grey - 032 persian blue


Geen opmerkingen:

Een reactie posten