maandag 24 juli 2017

You make my heart flutter.


Vandaag nog een snel kaartje met het schattige katje van Wild Rose Studio "Cat with heart"

Ik stempel het katje op een stukje aquarel papier met watervaste inkt en kleur het in met zig markers.  Ik neem 3 tinten grijs en werk van licht naar donker. Met de lichtste kleur kleur ik het geheel in en daarna trek ik met de donkerdere kleuren streepjes in de groeirichting van de vacht.  Tenslotte ga ik heel voorzichtig met een vochtige penseel over het geheel om het zachter te maken.

Dan neem ik wat zwarte en rode cardstock en enkele stukjes patroonpapier uit de blok zip-a-dee-doodle van BoBunny snij de gewenste formaatjes uit en kleef alles samen op mijn kaart.

Tenslotte stempel ik nog de tekst "you make me flutter" op een stukje witte cardstock voor ik ook deze op mijn kaart bevestig. En dan zijn we al klaar, is hij niet leuk 😉 

Groetjes,



Gebruikte materialen:
* Wild Rose studio “Cat with heart” art. nr. CL505
* MFT “You give me butterflies” art. nr. CS-182
* Archival ink Jet black art. nr. AIP31468
* Zig Clean color markers set 48 gebruikte kleuren art. nr. RB-6000AT/48V:
gebruikte kleuren:
024 Wine red – 028 pale pink
091 light grey - 090 grey - 092 blue gray
* Paperpad BoBunny Zip-a-dee-doodle art. nr. 15217973* Misti Laser Etched art. nr. CASE-PACK-MISTI
* Fiskars papiersnijder 30cm art. nr. 114977/9893
* aquarel papier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten