dinsdag 16 oktober 2018

Margarita!


Hebben jullie de nieuwe collectie van stamping bella als gezien?   
😍 ZOVEEL MOOIS!

Moeilijk kiezen maar de "Day of the Dead oddball" vind ik gewoon super en daar moest ik gewoon een kaarjte mee maken!

Met behulp van de layering mini stencils van Tim Holtz, set 36, en enkele kleuren oxide inkt maak ik een achtergrond.

Ik stempel het figuurtje op marker paper en kleur haar in met copic alcohol markers.
Ook stempel ik de leuke tekst op een stukje witte cardstock.
Met behulp van nog wat zwarte cardstock bevestig ik alles zoals je op onderstaande foto kan zien.

In "no time" had ik een leuk kaartje klaar!


Hoop dat jullie haar net zo geweldig vinden als mij!

Groetjes,


Gebruikte materialen
* Stamping Bella The oddball collection:
* Tim Holtz Layering mini stencil set 36
* Distress oxide gebruikte kleuren:
* Copic alcohol markers gebuikte kleuren:
--- YR04 YR09 
--- RV25 RV29 
--- BV02 BV04 BV08  
--- C5 C6 C8 C10 
--- E01 E02 
--- G43 G46 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten