maandag 15 oktober 2018

I love us - ATC Coin.


Vandaag, avondje ontspanning na het werk, een ATC Coin.

ATC Coins hebben een afmeting (doorsnee) van 2,5 inch of 6,3 cm.
Je kan voor de basis een cirkel pons voor gebruiken of voorgesneden ATC Coins.

Voor deze coin gebruik ik distress oxides en een stencil en stempel van AALL & Create.

Ik werkte rechtstreeks op een uitgeponste Coin, spons de kleuren erop en sprenkel wat water.
Daarna stempel ik mijn gekozen afbeelding erop en spons met de stencil wat cirkeltjes extra erop.
Daarna spons ik de randen nog wat zwart en voeg nog een tag met tekst toe.

Simpel en snel een mooie coin klaar!


Hoop dat jullie hem mooi vinden,

Groetjes,



Gebruikte materialen:
* AALL & Create stencil #39 Lotza Dotz art. nr. AAL00039
* Distress oxide gebruikte kleuren:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten