woensdag 12 april 2017

Early happy easter!



Een snel en kaartje met het schattige konijntjes van Claritystamp.

Ik heb een stukje aquarelpapier afgeplakt zodat ik de bovenste helft kan bewerken met de distress Oxides.  Ik spons de inkt rechtstreeks op de kaart en verstuif hier water op welke ik terug droog met een heat tool.
Hierna leg ik het goed opgedroogde kaartje tussen mijn Misti stamping tool en stempel er de bunnies (welke ik met een bruine zig marker inkleur) en struikjes op en de tekst "happy easter" van Lawn fawn. Nog een lintje en een strikje maken het af.
Het geheel plak ik op een zwarte stukje cardstock welke maar enkele millimeters groter is en dit weer op mijn kaart en klaar!

Groetjes,


Gebruikte materialen:
* Distress Oxide Spiced marmalade
* Distress Oxide Fired brick
* Lint en strikje komen van de action ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten