zaterdag 27 januari 2018

Les monstres des Carpates.


Les monstres des Carpates van Katzelkraft!
GEWELDIGE monterstjes waar je de meest uiteenlopende kaartjes kan creëren.

Voor dit kaartje ging ik heel simpel te werk.

Ik plooi een basis wit kaartje uit witte cardstock en met non-permanent tape kleef ik een strook af die ik zal inkleuren.  Met de kleuren "Broken China" en "Peelded paint"spons ik de kleur rechtstreeks op mijn kaart.  Daarna verstuif ik wat druppels op het ingekleurde gedeelte voor een mooi effect.

Ik stempel een van de montertjes en enkele paddestoelen van de Katzelkraft set "whimsy mushrooms" op witte cardstock en kleur deze in met mijn zig clean color markers.
Ook stempel ik het montertje rechtstreeks op mijn kaart omdat de kleine details en de dunne armpjes onmogelijk zijn om zonder witte rand mooi uit te knippen.  En kleef ik het uitgeknipte monstertje boven op de stempelafdruk.

Dat knip ik nog een strookje van donkerbruine cardstock, een stukje paars en een stukje witte cardstock.  Op het witte stempel ik de tekst "Life is too important to be taken seriously" van Crafters compagnion Die'sire sentimentals Ornate.
Ook deze bevestig ik op mijn kaart!

Hoop jullie geïnspireerd te hebben,

groetjes,



Gebruikte materialen:
* Katzelkraft Unmounted stempel 
* Distress Oxide ink gebruikte kleuren:



2 opmerkingen:

  1. Super kaartje weer.
    Juist het simpele is zo mooi.
    Mij lukt dat niet.
    Groetjes Ballie (Bennarda )

    BeantwoordenVerwijderen