donderdag 22 maart 2018

Aan de slag met AALL & Create!

Hallo allemaal,

Jullie hebben ze ongetwijfeld als zien voorbijkomen, de fantastische stempels van "AALL en create" en uiteraard zijn deze verkrijgbaar bij Hobbycompleet De Duif de (web)shop waar je overigs terecht kan voor al je hobbymateriaal <3

Als design team-lid werd ik verwend met 3 fantastische sets uit de geweldige reeks.


Op deze foto zie je de stempelsets #12, #50 en #47

Ik ben hier uiteraard onmiddellijk mee aan de slag gegaan en heb tal van kaartjes gemaakt, enkele zal ik zeer binnenkort in een live video op facebook tonen.

Sneak peak ;)


Vandaag toon ik jullie alvast een kaart, een tag en een bookmark.
Oh en een tip vooraf... je kan op de foto's klikken om een grotere versie te zien ;)

We beginnen met het kaartje:


Met Ecoline brush pens, aquarelpapier, water en wat plastic maak ik op een zeer eenvoudige manier een mooie aquarel achtergrond. In een eerder youtube filmpje, die je -hier- kan zien,  zie je hoe je in een mum van tijd een prachtige basis maakt voor je achtergrond.

Zodra mijn achtergrond droog is ga ik tewerk met de stemples van AALL om het geheel op te pimpen! Wat zwarte en oranje cardstock.
Nog een vlindertje erbij en kijk eens aan hij is al klaar!

Gebruikte materialen voor dit kaartje:

****************

Als 2de heb ik voor jullie een tag


Voor de tag werk ik op een basis van zwarte cardstock en hierop gebruik ik de dewdrop inkt van Versa Magic.  De kalkachtige afdruk komt tot zijn volste recht op het zwarte papier.
Met behulp van de AALL & Create stempelset #50 creëer ik de achtergrond.

Met een cirkel pons van 2inch stans ik 2 cirkels uit, op eentje stempel ik nog een achtergrond patroon en tekst, en op de andere de leuke cirkel van de stempelset #12.
Op een apart stukje witte cardstock stempel ik nog een vlinder welke ik inkleur met een leuke glitter gelpen.  Nog een lintje en extra laagje oranje cardstock achteraan en nummer 2 is ook klaar!

Wat is hij leuk hé, ben zelf zeer tevreden ermee.

Gebruikte materialen voor de tag:
Oranje glitter gel pen

****************

Tenslotte heb ik nog 2 bookmarks voor jullie:



Voor beide ga ik als volgt te werk.

Ik kies enkele kleuren distress oxide die mooi bijeen passen, en spons de kleuren over de bookmark. Dan verstuif ik redelijk wat water over de bookmark en laat het water zijn werk doen en de inkt oxideren welk opzich al een mooi patroon en effect creëerd.

Met de stempelsets #12, #47 en #50 stempel ik met dezelfde oxide inkten + black Soot een mooi geheel.  Het bijtje kleur ik nog extra in met een ouden gelpen en een clear sparkle spectrum noir voor de vleugels.  Voor het vlindertje gebruik ik een roze en paarse glitter gel pen.

Voor een extra touch te geven gebruik ik gouden embossing om de honinggraat nog 1x extra op de bookmark te smelten en de tekst "dream" met Pearlescent white op de andere.

Afwerken met de rand wat zwart te sponzen en een lintje toevoegen!
Makkie toch!

Gebruikte materialen voor de bookmarks:
Glitter gel pennen


Ik kan jullie alleen maar aanraden om zeker het merk AALL & create eens uit te proberen, jullie zullen er ongetwijfeld ook zo verliefd op worden als ik!

Hoop jullie alvast geïnspireerd te hebben.

Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten