zaterdag 17 maart 2018

Welcome to the world.


Wie zegt er dat je met konijntjes alleen paaskaarten kan maken?
Vandaag maken we een babykaartje!


Met de super leuke stansset "bunny" van Elizabeth craf designs heb ik eerder een extra konijntje gemaakt.  Hoe je de konijntjes maakt en inkleurt kan je in mijn eerdere blogpost met de live video's zien:   *klik hier* om ze te zien!


Met masking tape kleef ik boven en beneden op mijn standaard kaart een dunne rand af zodat deze wit blijft als ik het patroon erop ga stanzen.
Ik kies een leuke stencil van de "Mini stencil" series van Tim Holtz (set 9) en met de kleur "worn lipstick" distress oxide inkt breng ik het patroon aan om mijn kaart.
Daarna druppel ik wat water erop en neem deze met een tissue terug op, om zo een mooi extra effect te creëren op de achtergrond.


Ik stans een mooie cirkel van de set "dashing circles" uit.  Deze hebben een leuke gestikte rand!
En met dezelfde kleur distress oxide spons ik de rand roze.  Daarna ga ik nog rondom met de crealies stempel bits & pieces no. 04 en stempel ik de tekst "baby girl" van Marianne desing in het midden van de cirkel.

Op mijn kaart stempel ik "welcome to the world" links boven.
Ik stans nog 2 banners uit in donker en licht roze, voordat ik alles op mijn kaart begin te bevestigen, in volgorde die je op onderstaande foto ziet.

Nog een strikje als extra afwerking en mijn kaart is klaar!


Hoop jullie geïnspireerd te hebben!

Groetjes,



GEBRUIKTE MATERIALEN:
Elizabeth craft designs:
--- Bunny art. nr. ECD-1459
--- dashing circles art. nr. ECD-1506 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten