dinsdag 13 maart 2018

Dashing Circles.


Prachtig patroon papier, cirkels, cirkels en nog een cirkels zijn de basis voor het kaartje dat ik vandaag ga maken!
Ook de "pop up" dies van Elizabeth Craft Designs komen aan bod! 


Ik neem een standaard kaart en een blad patroonpapier van dezelfde groote als de binnenkant van mijn kaart.  Op de plooi van de kaart stans ik in het patroonpapier enkele "pop ups" uit en plooi deze naar buiten voor ik het patroonpapier binnen in mijn kaart vastkleef.


Dan is het tijd voor de "Dashing circles" Niet zomaar cirkeltjes, maar cirkels met een leuke rand!
Ik stans er een hele boel uit in verschillende kleuren.


Daarna kleef ik de cirkels willekeuring aan de binnenkant van de kaart.
Met behulp van de "pop ups" kan je leuk in de diepte werken.


Daarna neem ik de stansset "words 1 - celebration" en stans de tekst Happy birthday uit.
Deze kleef ik ook in de binnenkant van mijn kaart, onder de cirkels.


Tijd voor de buitenkant van mijn kaart!
Het prachtige patroonpapier van Moda Scrap is alles wat je nodig hebt.  De mooie aquarel achtergrond kan je volledig op zijn eigen gebruiken.


Enkel de randen maak ik een beetje zwart, verder heeft die niet meer nodig.


Tenslotte neem ik inkt (distress oxide) in dezelfde kleuren als mijn cirkels en met enkele stempels van crealies bits & pieces, creëer ik nog een leuke kader rondom het geheel.


Hoop dat jullie dit kaartje leuk vonden!

Groetjes



Gebruikte materialen:
* Elizabeth craft designs Dashing cirkles art. nr. ECD-1506
* Elizabeth craft designs general pop ups art. nr. ECD-1389
* Moda scrap Fly & scrap collection art. nr. ECD-MSC047
* Crealies "Bits & Pieces" No 04 en No 57
Ranger Mini ink blending Tool art. nr. IBT40965
Ranger blending foam art. nr. IBT40972

Geen opmerkingen:

Een reactie posten