zondag 30 september 2018

Glowing witch.


Een simpel halloween kaartje met een leuk effect, daar gaan we vandaag voor!

Ik start met een stuk witte cardstock om een achtergrond te creëren, ik werk van onder naar boven en van mijn lichtste kleur naar de donkerste, ik start met oranje en eindig met het sponsen aan de randen met zwart.

Daarna gebruik ik de bits & pieces stempels van crealies rondom stipjes, cirkels en tekst.

Met behulp van mijn Misti stamping tool stempel ik de heks van joycraft enkele kleren met tuxedo black.  Hierna verwijder ik de stempel NIET van mijn stamping tool maar stempel over het zwart met clear embossing van Ranger. Ik strooi er de "glow in the dark" embossing poeder over en smelt deze met mijn heating tool.
Ik doe hetzelfde met de tekst.

Omdat de embossing de afbeelding een beetje vervaagd, omtrek ik de afbeelding met een zwarte fine-liner marker.

The glow in the dark geeft een heel leuk effect!


Groetjes,


Gebruikte materialen:
* Joy Little Happiness Halloween flying witch art. nr. 6410/0484
* Crealies bits & pieces:
--- nr. 57 grunge circles art. nr. CLBP57
* Wow glow in the dark regular art. nr. WN01R
* Witte gelpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten