zondag 30 september 2018

Adorable elephant.


Vandaag haal ik nog eens een ouder stempelsetje boven!
Met de "adorable elephants" van MFT maken we een adorable kaartje 😉

Op witte cardstock met de mini stencil (set 36) van Tim Holtz en enkele roze distress oxides makenwe een leuke geblende en simpele achtergrond.

Ik pons enkele cirkels uit en spons de randjes ook roze.

Dan stans ik enkele takjes uit waarvan ik ook de uiteinden roze spons.

Tenslotte stempel ik nog zo'n super schattig olifantje op perfect colouring paper en kleur deze in met copic markers.  Uitknippen en alles op de achtergrond bevestigen.
Nog wat pareltjes en de tekst Happy Birthday + wat donker roze cardstock en het kaartje is klaar!

Dit kaartje past ook heel goed voor de geboorte van een meisje, enkel je tekst even aanpassen!

Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Groetjes,

Gebruikte materialen:
* Tim Holtz Mini Stencils set 36 art. nr.THMST036
* Distress Oxide gebruikte kleuren:
* Copic sketch markers gebruikte kleuren:
--- C00 C0 C1 C2 C3 R32

Geen opmerkingen:

Een reactie posten