zaterdag 4 november 2017

I adore you.



Oh wat zijn zo toch leuk, ik krijg er niet genoeg van, de muisjes van House Mouse.
De stempel "Valentine Kiss" is gewoon super schattig!  En in combinatie met de paperpad "Antique Library" van Wild Rose Studio's maak je de meest romantische kaartjes!

Deze kaartjes zijn simpel, stempelen en inkleuren, knippen en kleven en een beetje embossing.
Ook gaan we een paar witte roosjes een passend glitter kleurtje geven met Cosmic shimmer Pixie powder.  

Op een stukje aquarelpapier stempel ik met watervaste inkt de schattige afbeelding en kleur deze in met Zig Clean Color Markers.  Daarna ruw ik de rand van het papier op, hiervoor gebruik ik mijn Tim Holtz paper distresser.  Een stukje donker bruine cardstock net iets groter als de afbeelding, waar ik ook de rand van opruw, kleef ik achter de afbeelding.

Uit de paperpad kies ik een mooi patroonpapier met schrift op en ik snij een stukje af van een patroonpapier met streepjes.

Ik neem de stempelset "you give me butterflies" van MFT en met versa magic watermark inkt maak ik een afdruk van de tekst "I adore you" en strooi er WOW embossing poeder "bark", een mooie volle donker bruine kleur, op welke ik met een heattool smelt. 
Ook de tekst en het stukje donker bruine cardstock om erachter te bevestigen, ruw ik op met de Tim Holtz paper distresser.

Dan gaan we roosjes kleuren met Cosmic Shimmer pixie powder.  Ik doe een beetje Pixie powder bronze blush op een acrylblok en vermeng dit met water.  Om het inkleuren te vergemakkelijken verstuif ik ook water rechtstreeks op de roosjes.  Met een penseel breng ik de kleur aan op de roosjes.  Daarna droog ik de roosjes met een heating tool.  De pixie power geeft de roosjes een prachtige schittering en glans.


Ik bevestig alles mooi op mijn kaart in de volgorde die je op mijn eerste foto, bovenaan deze blog, ziet.

Maar... zoals ik al zei kan ik niet genoeg krijgen van de schattige muisjes dus maakte ik nog een 2de kaartje. De werkwijze en materialen zijn hetzelfde alleen koos ik een ander patroonpapiertje, een andere tekst en liet ik de roosjes wit.  


Hoop jullie geïnspireerd te hebben!

Groetjes,




Gebruikte materialen:
* House Mouse Cling Valentine kiss art. nr. HMCV37
* 6×6 paperpad Wild Rose Studio Antique Library art. nr. Library PP040
* Archival ink Jet Black art. nr. AIP31468

Geen opmerkingen:

Een reactie posten