woensdag 1 november 2017

With all my love.


Voor Hobbycompleet de Duif maakte ik dit kaartje, als voorbeeld, voor hun november challenge op facebook.  De challenges zijn zeer leuk om mee te doen en je kan er een leuke prijs mee winnen.

De challenge op Facebook vind je hier:

Je creaties mag je in deze album plaatsen:

De challenge voor november is "Gebruik de kleuren paars, wit en 1 andere kleur" dus hier gaan we.


Ik neem en mooie paarse vel uit de paperpad "Dots & stripes bright" en met de envelop stans van My favorite things, stans ik de envelop uit. Omdat de envelop stans ook de plooilijnen voorziet hoef je maar dicht te plooien en vast te kleven en je hebt zonder al te veel moeilijkheden een envelopje!
Leuk om een giftcard, een attentie of een centje in te steken.


Ik neem een standaard vierkante basiskaart, teken heel lichtjes de grootte van het envelopje af en snijdt het uit.  Dan plooi ik de kaart toe en kleef het envelopje, door het uitgesneden, in de binnenkant van de kaart.


Uit de set "You give me butterflies" van My favorite things stempel ik de tekst "With all my love" met memento Tuxedo black op een stuk witte cardstock en knip deze mooi uit rond de tekst.


Dan leg ik mijn kaart in mijn misti stamping tool en met memento dewdrop Lulu Lavender stempel ik dezelfde tekst in een patroon over de kaart.  Ik leg een stukje wit papier tussen mijn kaart om mijn envelopje te beschermen terwijl ik het patroon stempel.


Met foam tape bevestig ik de eerder gestempelde en uitgeknipte tekst op mijn kaart.


Ik spons nog heel subtiel met Memento lulu lavender de randen en hoeken van de kaart voor iets meer diepte en voeg nog enkele bloemen toe.


Hoop dat jullie de kaart leuk vinden!

Groetjes,




Gebruikte materialen:
* MFT Dots & Stripes Bright 6×6 Paper Pack art. nr. EP-41
* MFT "You give me butterflies" art. nr. CS-182
* MFT Die-Namics Gift card envelope art. nr. MFT-1152
* Memento Tuxedo black art. nr. ME-000-900
* Memento DewDrop Lulu Lavender art. nr. MD-504

Geen opmerkingen:

Een reactie posten