woensdag 8 november 2017

Kerstkaartjes!

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen heb ik enkele kerstkaartjes gemaakt die ik graag aan jullie laat zien!
Je kan op de foto's klikken om een grotere versie te zien.


Mijn eerste set heb ik gemaakt met restjes scrap papier van vorig jaar die ik nog had liggen voor de achtergrond.  Een uitgestanste kerstboom uit wit glitterpapier en een mooi ingekleurde "gorjuss girl" waarvoor ik een combinatie van spectrum noir alcohol markers gebruikte en polychromos kleurpotloden.


Ook de gond/bodem is van wit glitterpapier.  Onder de "gorjuss girl" heb ik met een snowpen nog een extra laagje aangebracht omdat ik dit wel leuk vond.  De "gorjuss girl" werd bevestigd met foam tape voor wat meer diepte!

Enkele pareltjes op hun jasjes waar de knoopjes zitten en een beetje tekst maakt het geheel af.




De tweede set is heel simpel, Cosmic shimmer pixie powder + stempelen en wat witte acryl verf, daar kan je al heel wat mee en het effect is prachtig!


De pixie powder heb ik een mengeling van het poeder met water gemaakt en dan met een penseel op het papier aangebracht.  Voor het gemak heb ik eerst wat water op mijn papier verstuift.
Met memento dew drop Paris Dusk en een sponsje heb ik hier en daar nog wat extra donker blauw aangebracht.


Dan de stempels erop met zwarte inkt en als afwerking de witte acrylverf of met een snowpen kan je ook sneeuw aanbrengen.




Hoop dat jullie ze leuk vonden!

Groetjes,

Gebruikte materialen:
* Gorjuss girl: The winter's night GOR 907123
* MFT Stitched basic edges 2 MFT-1014
* Nellie snellen stempel Kerstmis DTCS017
* Craft Emotions text ENG christmas wishes 130501/1158
* Penny black clear stamp Believe 30-310
* Penny black clear stamp woodland beauty 30-379
* Spectrum noir alcohol markers, gebruikte kleuren:
--- FS 1, 2 en 3
--- BRG 2, 4 en 5
--- DR 4, 5 en 7
--- TN 5 en 7
--- EB 2 en 4
--- GB11
--- TB 1, 2, 3 en 5
--- YG 1 en 2
--- DG 4
--- True black
* Faber-Castell Polychromos, gebruikte kleuren:
--- dark red FC-Poly-255
--- Purple Violet CSPPPURP
--- Aqua Lagoon CSPPAQUA
--- Peacock Green CSPPPEACOCK



Geen opmerkingen:

Een reactie posten