donderdag 3 augustus 2017

Digi stamp mops!

Dag beste blogvolgers,

Vandaag ben ik na zeer lang tijd nog eens achter mijn tekenblok gekropen om te doodlen... na veel schetsen was er eentje die net iets  meer naar voor sprong en toen dacht ik "waarom maken we er geen digi stamp van"!


De afbeelding is niet photoshop of paint vriendelijk want het is niet de bedoeling dat je ze digitaal gaat inkleuren.
Je kan er rechts op klikken en dan kiezen om op te laan op je computer waarna je ze kan afprinten om in te kleuren.

De afbeelding is gratis voor gebruik om wenskaartjes mee te maken. Als je een afgewerkt kaartje online zet vraag ik enkel om even terug te linken naar mijn blog.

Gelieve de afbeelding zelf niet up te loaden op je eigen blog en/of website om verder te verdelen maar in de plaats gewoon terug naar deze blog te verwijzen.

Naar gelang hoe dit zal verlopen zou het mogelijk kunnen zijn dat ik in de toekomst meer gratis digi stamps zal maken.

Alvast veel plezier met deze eerste!
Ik zou heel graag jullie creaties zien, je mag ze altijd hier posten in de reacties!

Groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten