zaterdag 12 augustus 2017

Have a beautiful day!

Hallo allemaal,

vandaag haal ik de set "color drops" van My favorite things" nog eens boven.


Het is zo eens simpel setje, druppels en stippen, maar het biedt zoveel mogelijkheden.

Voor volgend kaartje gebruikte ik enkel de stempelset en 3 kleuren van de VersaMagic Dewdrops, nl. Aquatic splash, Ocean Depth en Turquoise Gem.

VersaMagic inkt geeft een prachtige matte en krijtachtige look zonder dat het poederig afgeeft!
De inkt is ook perfect op donker papier te gebruiken.


Niets moeilijks aan dit kaartje, enkel sponsen en stempelen!

Hoe ging ik te werk?

Wel, ik stempel 3 druppels op witte cardstock, van groot na klein en van donker na licht, knip ze uit en leg ze even terzijde.

Ik neem een basis witte kaart en kleef de randen af. Daarna spons ik voorzichtig langs de randen Turquoise Gem, ik werk van donker in de hoeken en laat dit langzaam lichter worden naar de zijkanten toe.

Dan stempel ik met de donkerste kleur de tekst rechtstreeks op mijn kaart en zet hier een daar enkele stippen met de 2 overige kleuren.

Tenslotte bevestig ik de uitgeknipte druppels met foamtape op mijn kaart.

En klaar zijn we!  Simpel maar mooi :D

Hoop jullie geïnspireerd te hebben,

groetjes,


Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten