vrijdag 11 augustus 2017

SURF'S UP!


Hallo allemaal,

Vandaag ga ik aan de slag met color layering sea turtle van Hero Arts.


We gaan voor een zomers en vrolijk kaartje!
Alle stempels die ik gebruik voor deze kaart komen uit bovenstaande set.

Leuke weetjes:  
Mahalo betekent dankbaarheid, bewondering, lof, groeten of respect.
Ohana betekent "familie" in de breedste zin van het woord!
Beide zijn Hawaïaans.



Eerst stempel ik het schildpadje en wat zeewier op een stuk witte cardstock met VersaMagic dewdrops, knip ze uit en leg ze terzijde.

Ik neem een stuk witte cardstock en spons hier distress oxide faded jeans & salty ocean op, daarna sprenkel ik hier wat water op en neem het met een tissue terug op.  Ik sprenkel net zo lang water erop tot ik tevreden ben met het resultaat, waarna ik langs 2 kanten een stukje van het geheel afscheur. Dit geeft een beetje een golven effect. Op het witte gescheurde gedeelte leg ik een laagje spectrum noir sparkle crystal clear, de micro glitter geeft een zeer mooi effect.  Ook dit gaat even terzijde.

Dan neem ik een mooi donker roze/magenta kleurige cardstock omdat deze mooi in contrast staat met de schildpad waar ik een basis kaart van plooi en een stuk witte cardstock dat net iets kleiner is als mijn basiskaart.  Ik stempel zeesterren en orchideeën verspreid over het geheel.
Over de rand van het papier spons ik nog wat geel, hierdoor komt alles wat meer naar voren.

Voor ik alles ga bevestigen snij ik nog een banner/tag/wegwijzer uit en stempel hier de tekst "Surf's Up" op.  Ook hier ga ik met wat geel langs de rand.  Dan snij ik uit de roze cardstock nog een achtergrond van maar enkele millimeters groter.

Tenslotte gaan we alles bevestigen op mijn kaart.  In volgorde zoals je op bovenstaande foto kan zien.
Het schildpadje en de tekst bevestig ik met foamtape waarna mijn kaartje klaar is.

Hoop dat jullie hem leuk vinden!

Groetjes,



Gebruikte materialen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten