zondag 29 oktober 2017

Dog tree.



Vandaag een kerstkaartje met hondjes, hondjes en nog meer hondjes!

De stempel is van Stampendous en is een cling rubberen stempel. De afdruk is mooi gedetailleerd!

Ik zie van boven naar beneden en van links naar rechts een pincher, buldog, chihuaua, fox terriër, labrador (of ierse setter), scottisch terrier, dalmatiër, yorkshire terrier en een beagle… dus voor ieder wat! Welke rassen zie jij erin?

Ik maak een afdruk op een stuk aquarelpapier met watervaste inkt. Ik gebruik hiervoor de Archival ink jet black van Ranger. Watervaste inkt omdat ik mijn zig clean color markers ga gebruiken voor het inkleuren.  Na het inkleuren maak ik ook voorzichtig de achtergrond licht groen en knip het geheel in de vorm van een kerstboom uit.

Patroonpapier uit de paperpad Dots & stripes fall van Echo park en docrafts papermania capsule collection spots & stripes summer birght en groene en rode cardstock.

Nog een lintje en wat sterretjes voor ik met foamtape de kerstboom bevestig en we zijn klaar!

Hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden,

groetjes,




Gebruikte materialen:

* Stampendous Cling dog tree art. nr. CRR304
* ep 6x6 paper pad dots & stripes fall art. nr. DS15040

Geen opmerkingen:

Een reactie posten